Google Website Translator Gadget

Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Ένα κι ένα ίσσον... τρία

       Αναλογίζομαι την οικονομική ζημία που υπέστην και τα παίρνω στο κρανίο.Με μια γρήγορη εκτίμηση, 10 μελλίσια  δεκάρια,μαζί με την κυψέλη τους μας κάνουν γύρω στα 1000  με 1200 ευρώ.
Πολλά λεφτά για μένα που κάνω τα μελίσσια απο το υστέρημά μου.
       Αν το καλοσκεφτούμε όμως, αυτά τα μελίσσια φέτος στο πεύκο θα φέρνανε και 50-60 κιλά μέλι, με 10 ευρώ το κιλό, μας κάνουν άλλα 500 ευρά. Και δεν είναι μόνο το φέτος. Είναι κάθε χρόνο. Τα δέκα μελίσσια δεν θα δίναν κάθε χρόνο 100 κιλά μέλι; Είναι η δεν είναι ενα χιλιάρικο κάθε χρόνο; Αρα για τα επόμενα δέκα χρόνια θα έχω στέρηση εσόδων 10.000 ευρω.Όλα μαζί εντεκάμιση χιλίαδες.
 και είναι μόνο αυτό;Μήπως κάποια απο αυτά τα μελίσσια την άνοιξη έριχναν; 2 του χρόνου ενα τον άλλο τρία τον άλλο κλπ  κλπ .Η αν εγώ κάθε χρόνο έπαιρνα 4-5 παραφυάδες, μετά από δέκα χρόνια δεν θα είχα +50 μελίσσια; Στην Διάρκεια των χρόνων δεν χάνω αναλογικά όλη την εν δυνάμη παραγωγή μου;
  Δεν είναι όλα αυτά άλλες καμία τριανταριά χιλιάδες; Σύνολο καμιά σαρανταριά χιλιάδες ευρώ; Δηλαδή αυτός ο τύπος εντέλει τι μου έκλεψε; δέκα μελίσσια η μια περιουσία; Σίγουρα πάντως μια εν δυνάμη περιουσία. Καλά τα λέω; Η μήπως είμαι υπερβολικός;

    «ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟ ΜΕΛΙ - ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου